Contractvoorwaarden

De ondergetekenden:

……………………………………………………………………………, vertegenwoordigd door :

……………………………………………………………………………………….

Functie: ………………………………………………………………………………………. Adres: ……………………………………………………………………………………….

Tel: ……………………………………………………………………………………….

GSM: ……………………………………………………………………………………….

Ondernemingsnummer …………………………………………………………………………………………….

Vanaf hier contractant 1 genoemd

en Groep Jespers,

vertegenwoordigd door : Wim Jespers

Functie: zaakvoerder

Adres: Postbus 115, 9400 Ninove, België

Tel : : 0470/230.559

E-mail : info@mijnvakman.be

Ondernemingsnummer: (in aanvraag) ……………………………………………………………………………….

Vanaf hier contractant 2 genoemd

verklaren het navolgende te zijn overeengekomen:

Artikel 1 Doel en wijze van samenwerking

Partijen werken samen op zelfstandige basis. Contractant 2 ondersteunt contractant 1 met marketing en PR op de site * www.mijnvakman.be / www.mijnklusman.nl (in ontwikkeling), eventuele kortingen bij leveranciers en bedrijven die de bedrijvigheid van contractant 1 ten goede kunnen komen (al dan niet beperkt in tijd) en levert mogelijk opdrachten aan (deze hangen af van uw offerte(s) en aanvragen). Contractant 1 blijft juridisch en financieel onafhankelijk.

Artikel 2 Duur.

De samenwerking is aangegaan voor de duur van 5 jaar.

Artikel 3 Aansprakelijkheid.

Contractant 1 zal een aansprakelijkheidsverzekering of elke andere nodige verzekering afsluiten die zijn functie voldoende beschermt tegen schade aan derden of slecht afgeleverde opdrachten; Contractant 1 is verantwoordelijk voor het beroepsmatig handelen van zijn medewerkers, of personen die in zijn naam handelen. Eventueel meerwerk zal contractant 1 doorverwijzen naar een mede-vakman indien er één in zijn vakgebied aangesloten is. Contractant 1 zal naast een verzekering bedrijfsaansprakelijkheid, alsook alle wettelijke verplichte bedrijfsverzekeringen, alle nodige vergunningen en de nodige documenten inzake RSZ, BTW en sociale zekerheid afsluiten en/of in bezit hebben.

3.1 Contractant 1 zal contractant 2 vrijwaren voor aansprakelijkheid als gevolg van aanspraken van derden alsmede voor schade, die is veroorzaakt door handelen of nalaten van bij de uitvoering van werken.

Buiten de in artikel 3.1 genoemde aansprakelijkheid rust op contractant 2 geen enkele aansprakelijkheid voor schadevergoeding jegens contractant 1 en/of derden, ongeacht de grond waarop een actie zou worden gebaseerd.

Artikel 4 Offerte.

Alle schriftelijke offertes van contractant 1 naar klanten toe zijn vrijblijvend en geldig gedurende 30 dagen na dagtekening, tenzij in het aanbod schriftelijk uitdrukkelijk anders is aangegeven. Indien de klant het aanbod niet binnen de voornoemde termijn heeft aanvaard, vervalt het aanbod tenzij verlenging van het aanbod schriftelijk is overeengekomen. Na verval van het aanbod is contractant 1 gerechtigd het aanbod te wijzigen.

Artikel 5 Uitvoering.

Indien en voor zover een behoorlijke uitvoering van de overeenkomst dit vereist, heeft contractant 1 het recht bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door derden, en deze, indien een mede-vakman deze werkzaamheden kan uitvoeren, dit werk aan te bieden volgens afspraak.

Artikel 6 communicatie.

Communicatie gebeurt telefonisch, per post of via e-mail.

Artikel 7 Prijs en betaling.

(UITZONDERING, ZIE ARTIKEL 12)

Artikel 8 Annulering.

Contractant 2 behoudt zich het recht voor om overeenkomsten geheel of gedeeltelijk te annuleren bij zodanige wijziging van wet of rechtspraak dat nakoming in redelijkheid niet meer kan worden verlangd, of bij slechte samenwerking met/door contractant 1. In dergelijke gevallen dient contractant 2 de annulering schriftelijk aan contractant 1 mede te delen. Deze is in dergelijke gevallen niet gerechtigd een schadevergoeding te vorderen.

Artikel 9 Beëindiging .

Tussentijdse beëindiging van een overeenkomst is slechts mogelijk indien partijen zulks uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen, tenzij partijen schriftelijk een andere regeling overeengekomen zijn, of wanneer wordt voldaan aan een punt uit artikel 8.

Artikel 10 Toepasselijk recht.

Alle overeenkomsten met klanten en contractant 1, en tussen contractant 1 en contractant 2 zijn onderworpen aan Belgisch recht.

Artikel 11 Geschillen.

Alle geschillen welke tussen contractant 1 en contractant 2 mochten ontstaan naar aanleiding van een overeenkomst dan wel naar aanleiding van overeenkomsten die daarvan het gevolg mochten zijn, zullen worden berecht door de bevoegde rechtbanken en hoven te Oost- Vlaanderen, of door de rechtbank en hoven volgens de keuze van contractant 2.

Artikel 12 Slotbepaling.

Contractant 2 is bevoegd de algemene voorwaarden te wijzigen. Van toepassing zijn steeds de laatste versie van de algemene voorwaarden.

12.1 Ingeval een of meer bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig blijken te zijn of worden vernietigd, blijven deze algemene voorwaarden voor het overige in stand.

Contractant 1 is niet gerechtigd zijn rechten en verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst over te dragen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van contractant 2 .

Artikel 13 Bijkomende opmerkingen.

1) ) Afhankelijk of uw een kortingscode hebt, en vanaf 2 aangebrachte vakmensen wordt uw prijs bepaald, te betalen via ons platform. Na betaling zal uw contract worden geactiveerd. OPGELET: dit contract is enkel geldig mits alle contracten actief zijn. Dit contract in niet verlengbaar. 2) ALLE vakmensen dienen in orde te zijn met de verplichte verzekeringen, en alle wettelijke/fiscale zaken (RSZ, BTW, vergunningen,enz…). 3) De gegevens (mail, adres, telefoon,enz…) van de aangebrachte vakmensen moeten worden doorgestuurd via mail (info@mijnvakman.be)